Reklama

Kolejny sukces programu Ulga od Długu – redukcja zobowiązań konsumentki aż o 40 proc.

10/11/2021 12:24

Obniżka zadłużenia konsumentki aż o 40 proc. w ramach ugody z firmą pożyczkową – to kolejny sukces specjalistycznego programu Ulga od Długu, skierowanego do osób, które utraciły zdolność do regulowania nawarstwiających się zobowiązań finansowych.

Takich osób jest bardzo wiele – niespłacone zobowiązania wszystkich Polaków wpisanych do Krajowego Rejestru Długów wynoszą 47,8 mld zł. Ma je 2,4 mln osób. Wśród nich są też multidłużnicy, tj. konsumenci, którzy zalegają co najmniej 3 wierzycielom. W KRD figuruje prawie 590 tys. takich osób. Ich łączny dług to 22,3 mld zł. Grono ich wierzycieli jest liczne, bo razem to 6165 firm. Rekordzista zalega z płatnościami wobec… 151 wierzycieli, a jego dług wynosi 11,6 mln zł (dane z czerwca br.).

Z pomocą zadłużonym Polakom przychodzi od blisko roku program Ulga od Długu. Chroni on interesy konsumentów – uczestników rynku finansowego, którzy w relacjach z instytucjami finansowymi, w tym z firmami pożyczkowymi, są z definicji na słabszej pozycji. Pozycja ta jeszcze słabnie, gdy wpadają w spiralę zadłużenia. Wierzyciele uciekają się nawet do nękania dłużników. Przystępując do programu, zadłużeni otrzymują specjalistyczną pomoc prawną i wsparcie w negocjacjach z instytucjami finansowymi. Program ma już na koncie setki korzystnych dla klientów ugód, a także szereg wyroków sądowych na ich korzyść.

Do programu Ulga od Długu zgłaszają się przede wszystkim osoby, które z powodu utraty zdrowia czy też pracy – np. w związku z likwidacją, upadłością czy zawieszeniem działalności przez pracodawcę – utracili zdolność do zarobkowania.

Tak też było z panią Sylwią – 50-latką spod Łodzi, która przymuszona trudnymi okolicznościami życiowymi zaciągnęła zobowiązania na łączną kwotę ponad 60.tys zł wobec 6 wierzycieli, w tym firm pożyczkowych udzielających tzw. chwilówek. Wobec pogarszającej się sytuacji życiowej kobieta nie była już w stanie spłacać kolejnych rat.

Do programu Ulga od Długu przystąpiła w czerwcu br. Przedtem wierzyciele nękali ją telefonami, nawet kilkanaście razy dziennie. Z czasem telefonów było coraz mniej. Wreszcie ustały. „Na początku bałam się, ale wiem, że dobrze zrobiłam, zgłaszając się do programu oddłużeniowego. Otrzymałam pomoc prawną i wsparcie emocjonalne, żebym nie była ze swoim problemem sama” – podsumowuje konsumentka. A program Ulga od Długu poleca osobom, które są w podobnie trudnej sytuacji. „Przed przystąpieniem do Programu nikt nie zaproponował mi ugody” – dodaje.

To wielka satysfakcja – kolejna nasza klientka odzyskała spokój, a wierzyciel – dużą część zobowiązań. W imieniu naszych klientów wynegocjowaliśmy do tej pory ponad tysiąc ugód redukujących zadłużenie lub wydłużających okres spłaty. Prowadzimy konstruktywne rozmowy z większością firm z branży pożyczkowej i windykacyjnej. Codziennie zawierana jest przynajmniej jedna ugoda z wierzycielem” – mówi Sylwia Pawlina, rzeczniczka prasowa programu Ulga od Długu.

Historia oddłużonej konsumentki w materiale filmowym: https://youtu.be/L4tUbHJP3O8

Źródło informacji: Ulga od Długu / materiał promocyjny

Aplikacja goral24.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo goral24.pl




Reklama
Wróć do