
Spektakularny rozwój firmy i zbudowanie pozytywnego wizerunku marki to niewątpliwie jedne z kluczowych celów, jakie stawiają sobie przedsiębiorcy. Dobrze pamiętać, że nie tylko świetna jakość produktów czy fachowość pracowników przekładają się na dobre wyniki biznesu – równie ważny jest także marketing. Przyjrzyjmy się, jakie są obecnie opcje reklamowe i w co warto zainwestować część budżetu.
Wciąż ogromną popularnością cieszy się marketing outdoorowy, czyli taki, który wykorzystuje przestrzeń publiczną miasta do promowania usług danej firmy. Tego rodzaju reklama jest bardzo skuteczna, zwłaszcza jeśli wybór padnie na odpowiednie jej umiejscowienie. Często wybieranym obszarem jest centrum miasta ze względu na duże natężenie ruchu. Lokalizacja, która pozwoli przyciągnąć uwagę pieszego, kierowcy auta stojącego w korku czy osoby podróżującej tramwajem, która z okna spokojnie obserwuje otoczenie, to klucz do sukcesu. Przedsiębiorcy chętnie wybierają duże formaty nie tylko dlatego, że świadczą o renomie firmy, ale też dlatego, że reklama tego typu pozwala na swobodę twórczą i puszczenie wodzy fantazji, a im bardziej chwytliwe czy humorystyczne hasło, tym lepiej. Afisze czy bannery mają jeszcze jedną przewagę, której nie posiada marketing internetowy – trafiają one do zróżnicowanej grupy odbiorców, nie pomijając potencjalnej klienteli np. wśród osób starszych.
Jeśli interesuje Cię wydruk na dużym rozmiarze, sprawdź dostępne opcje na krugerplus.com
Świetnym rozwiązaniem jest umieszczenie wizerunku firmy na samochodzie – szczególnie wtedy, jeśli dużo i regularnie przemieszczasz się autem. Oklejanie samochodu folią, na której widnieje nazwa firmy czy logotyp zyskało (i wciąż zyskuje!) rzeszę zwolenników, o czym świadczy coraz większa liczba pojazdów z wizerunkami znanych przedsiębiorstw na drodze. Dobrze wykonana reklama to doskonała wizytówka firmy i czytelny znak, że Twoja marka stawia na profesjonalizm.
Prezenty lubi każdy, dlatego tak wiele marek decyduje się zainwestować środki na gadżety. Kluczowy jest odpowiedni dobór przedmiotów. Dobrze jest postawić na produkty, które są często chętnie i publicznie używane, np. materiałowe torby czy kubki termiczne, aby logo Twojej firmy widniało w przestrzeni miejskiej. Takie upominki można wysyłać klientom z okazji zbliżających się świąt czy po udanej transakcji – to dobry sposób na pozytywny wizerunek oraz utrzymanie przyjaznych i trwałych relacji z kontrahentami.
wp
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie