
Serdecznie zapraszamy do udziału w anonimowej ankiecie badawczej, której celem jest poznanie Państwa opinii na temat komunikacji Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu.
Badanie prowadzi Filip Pałasz, student kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zebrane dane posłużą do przygotowania jego pracy magisterskiej, ale będą również cenną wskazówką dla szpitala – w trosce o nieustanne doskonalenie naszych działań informacyjnych i promocyjnych.
Wypełnienie ankiety zajmie tylko 5–10 minut, a Państwa głos ma realne znaczenie. Wspólnie możemy sprawić, by komunikacja naszego szpitala była jeszcze bardziej skuteczna, zrozumiała i przyjazna.
Link do ankiety: Badanie Narzędzia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Dziękujemy za zaangażowanie i poświęcony czas!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie