
Duża konkurencja, dynamiczne zmiany na rynku pracy i wysokie wymagania pracowników sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w projekty Employer Brandingowe. Jak kształtować wizerunek firmy, aby zdobywać nowych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów? Co zrobić, by jednocześnie zadbać o dotychczas zatrudnionych? Sprawdź!
Trudno wyobrazić sobie skuteczny Employer Branding bez nowoczesnych technologii. Firma, która chce skutecznie rywalizować z konkurencją o najlepsze talenty w branży, musi zadbać o: przyjazną dla użytkownika stronę internetową (na której nie może zabraknąć firmowego bloga oraz zakładki kariera), obecność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, a także zaangażowanie w mediach społecznościowych.
Do zadań osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy w sieci należą również m.in.:
Choć niektórzy przedsiębiorcy (zwłaszcza w firmach z sektora MŚP) doskonale radzą sobie z projektami Employer Brandingowymi, to nie każda osoba należąca do kadry zarządzającej dysponuje odpowiednią ilością wolnego czasu i umiejętnościami w tym zakresie. Do najczęstszych błędów popełnianych podczas kształtowania wizerunku firmy należą:
Zamieszczenie ogłoszenia o pracę może nie wystarczyć, aby przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy. Warto zadbać o kształtowanie wizerunku w sieci. Pomoże to nie tylko w łatwiejszym i tańszym dotarciu do większej liczby kandydatów, ale także w obniżeniu rotacji pracowników. Działania Employer Brandingowe są skierowane nie tylko do osób potencjalnie zainteresowanych podjęciem pracy, ale także do obecnie zatrudnionych. Konsekwentne budowanie zaangażowania przekłada się na wzrost satysfakcji z wykonywanych obowiązków.
Nie wiesz, jak budować wizerunek marki, aby dotrzeć do najlepszych kandydatów i poprawić zaangażowanie u osób zatrudnionych? Dotychczasowe działania Employer Brandingowe zakończyły się niepowodzeniem? Skorzystaj z usług profesjonalnej agencji doradztwa personalnego, która stworzy spójną strategię zarządzania marką i zajmie się jej realizacją, biorąc na siebie badania wizerunku, budowanie zaangażowania, komunikację wewnętrzną, stworzenie stron kariery czy publikowanie postów w mediach społecznościowych.
materiał zewnętrzny, promocyjny
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie